رئیس قوه قضائیه گفت: باید تلاش کنیم در کردستان رفع موانع تولید هرچه زودتر انجام شود و ظرفیت های تولیدی و صنعتی و معدنی در این استان احیا شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه‌ای صبح امروز در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضائی کردستان در سنندج، اظهار کرد: استان کردستان مختصاتی دارد که هم از مواهب الهی و طبیعی بهره مند بوده و هم از انسان‌های ادیب و فرهیخته برخوردار است.

وی افزود: کردستانی‌ها از آغاز انقلاب تا به امروز دارای خدمات برجسته ای برای کشور بوده‌اند و به لحاظ مختصاتی که داشته از همان روزهای آغازین انقلاب شاهد انواع توطئه‌های دشمنان علیه مردم این خطه بوده‌ایم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به مظلومیت خانواده‌های شهدا در استان کردستان گفت: متأسفانه به خاطر توطئه‌های متعدد دشمنان علیه مردم کردستان تاکنون نشده که از ظرفیت‌های این استان به نحو احسن استفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای تصریح کرد: خوشبختانه شاهد موفقیت دستگاه قضائی در کردستان در راستای خدمت رسانی به مردم و تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضائی هستیم.

وی خطاب به استاندار کردستان اظهار کرد: امیدواریم استاندار کردستان و مسئولان این استان برای جبران عقب ماندگی‌های کردستان تلاش نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اژه ای افزود: امروز مسئله فرهنگ و امنیت از مهمترین امور است اما مسئله اقتصاد نیز بسیار مهم است و دشمنان سعی دارند از طریق اقتصادی به اهداف خود برسد لذا باید خیلی تلاش کنیم که معیشت مردم را تأمین کنیم و دغدغه‌های معیشتی جامعه را رفع نمائیم.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم در کردستان رفع موانع تولید هرچه زودتر انجام شود و ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی و معدنی در این استان احیا شود.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: قوه قضائیه می‌تواند یاری رسان دولت در راستای بالفعل کردن ظرفیت‌های استان کمک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید با تمام توان در راستای خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با فراهم کردن امنیت سرمایه‌گذاری زمینه‌های لازم برای رشد اقتصادی در کردستان و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم را میسر کنیم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: ما به دو جهت بیشترین تماس با مجلس شورای اسلامی در این دوره داشتیم و این مهم در راستای تعامل بیشتر برای رفع مشکلات کشور و ارتقای خدمات دستگاه قضائی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: امروز رفتار کارگزاران نظام با مردم بسیار حائز اهمیت است و حسن رفتار بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات نحوه رفتار و تعامل ما با مردم از کاری که برای آنها انجام می‌دهیم بسیار مهم‌تر است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: مسئولان دستگاه قضائی باید از ظرفیت مردمی برای صلح و سازش به بهترین شکل استفاده شود.