رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۰۴هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جنوب پایتخت و دستگیری پنج قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی در دو کارگاه  در محدوده جاده خاوران تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که مالک هر دو کارگاه با همکاری سایر همدستانش مقدار فراوانی فرآورده های نفتی را در مخازن بزرگی جمع آوری کرده‌اند، ادامه داد: متهمان با استفاده از مشک‌های حمل مواد سوختی، فرآورده‌های جمع آوری شده را به استان‌های جنوبی کشور انتقال داده و سپس تحت پوشش مشک‌های روغن صنعتی از کشور خارج کرده بودند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی  تهران بزرگ با اشاره به اینکه روز گذشته تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی‌های قضائی به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از محل مذکور  چهار دستگاه تریلی تانکردار، پنج عدد تانکر،   ۱۸عدد کانتینر ۴۰فوتی و ۱۰ تانکر مخزن سوخت حامل ۲۰۴ هزار و ۸۰۰ لیتر فرآورده نفتی از نوع نفت گاز کشف شد.

به گفته بهرانی با هماهنگی قضائی نماینده شرکت نفت شهر ری در محل حاضر شده و محموله کشف شده با دستور قضائی تحویل انبار نفت ری شد. همچنین در این رابطه پنج متهم نیز دستگیرشدند و پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.