سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: یک انبار چسب در بازار سید ولی دچار آتش سوزی شده است.

به گزارش مرور نیوز، وقوع آتش‌سوزی در یک انبار چسب در محدود بازار سیدولی در بازار تهران به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه تجهیزات و امکانات کامل به محل اعزام کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج ایستگاه آتش‌نشانی در محل حضور دارند، گفت: عملیات اطفای حریق آغاز شده و جزئیات تکمیلی اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در گزارش تکمیلی بااشاره به استقرار و فعالیت  ۱۱ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی و عوامل شهرداری منطقه ۱۲ در محل حادثه، گفت:  حریق در یک پاساژ سه طبقه با کاربری چسب و مواد اولیه تولید چسب خصوصا تینر بود که طی آن حدود ۱۵ تا ۲۰ مغازه کاملا شعله ور شد و به بخش‌هایی از پاساژ مجاور هم سرایت کرد اما آتش نشانان نگذاشتند از این بیشتر گسترش یابد

به گفته ملکی در حال حاضر حریق مهار و تحت کنترل است اما خاموش نشده است و نیروها مشغول لکه گیری و اطفای کامل هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی  در پاسخ به سوالی در خصوص نا ایمن بودن ساختمان این پاساژ نیز توضیح داد: متاسفانه اینجا حداقل چهار و پنج بار مورد بازدید و اخطار قرار گرفته است اما از مدل سیم کشی برق و... مشخص است که هیچ ترتیب اثری داده نشده است.

 

اعمال محدودیت ترافیکی به سمت چهارراه گلوبندک

با توجه به حضور تعداد زیادی از عوامل آتش‌نشانی و امدادی درمحل حادثه از سوی پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ترافیکی به سمت چهارراه گلوبندک اعمال شده است .

 

۳ مصدوم در حریق انبار چسب بازار تهران

بابک یکتاپرست معاون سازمان اورژانس کشور نیز با اشاره به مصدومیت سه تن در حادثه حریق انبار چسب در بازار پاچنار گفت که سوختگی مصدومان بین ۵۰ تا ۷۰ درصد است.