اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: کاهش نسبی دمای هوا تا فردا در پایتخت تداوم خواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در ساعات بعد از ظهر افزایش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ شهریور) در بعضی ساعت‌ها در بخش‌های غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد نسبتاً شدید، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و احتمال کاهش دید مورد انتظار است.

در ارتفاعات شمال شرقی استان در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید در ساعات شب، گاهی مه و کاهش دید دور از انتظار نیست.

برای امروز و فردا کاهش نسبی دما و برای پنجشنبه (۳۰ شهریور) افزایش نسبی دما سپس عدم تغییر محسوس دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۹ شهریور) صاف در بعضی ساعت‌ها وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۳۰ شهریور) صاف، گاهی وزش باد و در شب افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.