فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۹۲ کیلو هروئین از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: یک زوج محل سکونت خود را به پاتوق توزیع مواد مخدر تبدیل کرده و تعدادی افراد مشکوک به این مکان در تردد بودند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر  اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی مشخص شد یک زوج در محدوده این شهرستان محل سکونت خود را به پاتوق توزیع مواد مخدر تبدیل کرده و تعدادی افراد مشکوک به این مکان در تردد هستند.

وی افزود: با شناسایی محل فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر و هماهنگی قضائی، روز گذشته تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری، به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی پس از اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاهشان هر 2 متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان 92 کیلو و 400 گرم هروئین کشف و متهمان پس از پایان تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود؛ هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.