جلسه توجیهی شناسایی مشاغل و تدوین ویژه‌نامه مشاغل توسط معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، دکتر امید بزرگ حداد، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی-کاربردی گفت: با توجه به اینکه شناسایی مشاغل موجود در موسسات آموزش عالی علمی-کاربردی یکی از ماموریت‌های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به شمار می‌رود این معاونت اقدام به برگزاری نشستی با حضور نمایندگان موسسات مذکور کرده است.

وی افزود: طرح بومی‌سازی شناسایی مشاغل با هدف تدوین برنامه‌های درسی جدید و گسترش دوره‌های آموزشی دانشگاه در معاونت پژوهش و فناوری درحال اجرا است و جلسه توجیهی شناسایی مشاغل نیز در همین راستا برگزار شد.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی-کاربردی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی ومستندسازی مشاغل و همچنین کمبود اطلاعات و منابع قابل استناد و بومی‌سازی شده، برگزاری این نشست با استقبال از سوی موسسات آموزش عالی علمی-کاربردی مواجه شد.

در ابتدای این نشست موسی زاده سرپرست دفتر امور پژوهش و فناوری به تشریح مقدمه ای درخصوص طرح مذکور، اهداف، موانع و راهکارهای پیش رو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی-کاربردی، در ادامه هر یک از حاضران در جلسه نیز شرح مختصری را در خصوص وضعیت دسته بندی‌های موجود مشاغل، فعالیت‌های انجام شده و مستندات موجود در موسسه و یا سازمان خود ارائه کردند و مقرر شد از این پس در پیاده سازی این طرح همکاری مستمری صورت گیرد.