سخنگوی ناجا از افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری ظهر امروز خود که در ساختمان معاونت اجتماعی برگزار شد، گفت: چندی پیش در جنوب تهران 37 کیلوگرم مخدر صنعتی شیشه کشف شد، قیمت هرکیلوگرم شیشه در حال حاضر50 میلیون تومان است که با یک حساب سرانگشتی ارزش مواد  کشف شده در این عملیات 18 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

سختگوی ناجا با بیان اینکه هر فرد معتاد برای هر بار مصرف شیشه باید یک سوت یا همان یک سانت شیشه مصرف کند، اظهارکرد: هر کیلوگرم شیشه معادل 10 هزار سانت است و مواد کشف شده معادل 370 هزار سانت است که می‌توانست 370 هزار نفر را آلوده و درگیر کند.

به گفته وی، در برخی از آرایشگاه‌های زنانه و مراکز  به بهانه لاغری، شادابی و ... موادی که محتوی شیشه است توزیع می‌شود که این مواد ممکن است در یکی دو ماه اول نتیجه بخش‌ هم باشد اما پس از آن فرد را درگیر می‌کند.

 دستگیری قاچاقچی کوکائین که 170 میلیارد دارایی داشت

منتظرالمهدی همچنین از دستگیری یک قاچاقچی کوکائین در یکی از مرزهای غربی کشور خبر داد و گفت: این قاچاقچی تنها 50 ملک در تهران داشت و ارزش دارایی‌های وی 170 میلیارد تومان بود و تنها در یکی از حساب‌هایی که به نام همسرش بود یک میلیارد تومان پول داشت.