وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت تمام توان خود را صرف رفع مشکلات مردم در حوزه سلامت در اقصی نقاط کشور کرده است.

به گزارش مرور نیوز، حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های درمانی دهلران اظهار داشت: راه‌اندازی و افتتاح طرح‌های درمانی در مناطق مختلف استان ایلام یکی از دغدغه‌های مسؤولان امر در حوزه سلامت است که امروز بخشی از آن محقق شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح‌های متعددی در استان ایلام طی دیروز و امروز در اقصی نقاط استان ایلام افتتاح شد که بیانگر عمق توجه دولت به حوزه سلامت در استان ایلام و مناطق در حال توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه شاید نقصان‌هایی در پاره‌‌ای از بخش‌ها باشد، ادامه داد: دولت تمام توان خود را صرف رفع مشکلات در حوزه سلامت در اقصی نقاط کشور کرده و در این زمینه توفیقاتی داشته است و این روند هم ادامه دارد.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: راه‌اندازی دستگاه سی.تی.اسکن، رادیو گرافی دیجیتال و مرکز زایشگاه در بیمارستان دهلران بخشی از نیازهای مردم این منطقه را در بخش درمان بر طرف کرده و در آینده نیز این روند استمرار دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روز گذشته از بیمارستان 374 تختخوابی در حال ساخت ایلام بازدید کرده که تلاش می‌شود این طرح بزرگ حوزه سلامت تا پایان سال آینده در استان ایلام افتتاح شده تا مردم از مزیت آن بهره‌مند شوند.

قاضی‌زاده‌ هاشمی تصریح کرد: تلاش‌هایی برای ارتقای سطح خدمات حوزه سلامت در کشور صورت گرفته و دولت تدبیر و امید به بخش عظیمی از نیازهای این حوزه مردم توجه کرده است و توفیقاتی هم داشته و در این زمینه تعداد زیادی از مردم تحت پوشش بیمه قرار گرفتند تا با کمترین هزینه بهترین خدمات درمانی را دریافت کنند.