رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز و آغاز دور نخست مسافرت‌های نوروزی از این جده شریانی کشور خبر داد.

به گزارش مرور نیوز یوسف جغتا، اظهار کرد: از روز گذشته شاهد افزایش تردد در محور مواصلاتی هراز هستیم که عمده رفت و آمدها از سمت جنوب به شمال کشور است.

وی با اشاره به تردد نیمه‌سنگین از این جاده شریانی کشور، افزود: این مهم نشان از آغاز مسافرت‌های نوروزی از استان‌های جنوبی، مرکزی و پایتخت به شمال دارد که روز به روز بر حجم ترددها افزوده می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با بیان اینکه از روز گذشته شاهد بارش برف و باران در این بخش کوهستانی و صعب‌العبور بودیم، تصریح کرد: هم‌اکنون هوای بیشتر مناطق لاریجان ابری، نیمه‌ابری و در برخی مناطق مستعد برای بارندگی است.

این مسؤول ادامه داد: ماشین‌آلات راهداری به همراه نیروهای انسانی در مناطق مختلف محور مواصلاتی هراز برای استقبال از مسافران نوروزی و ارائه خدمات لازم به آنها مستقر هستند.

جغتا با بیان اینکه از ساعت 12 تا سه بامداد گذشته شاهد بارش برف در محور مواصلاتی هراز بودیم، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سطح جاده خشک بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش رفت و آمدها در محور شریانی هراز از مسافران و گردشگران می‌خواهیم تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر مطمئن و ایمن را برای خود و دیگر افراد رقم بزنند.

رئیس اداره و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: رانندگانی که قصد تردد از محور مواصلاتی هراز را دارند از سرعت و سبقت نابه‌جا خودداری کنند تا از تعطیلات نوروز استفاده لازم را ببرند.