جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان در اسلامشهر 130 کیلوگرم موادمخدر کشف کردند.

به گزارش مرور نیوز جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر با کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده چهار توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بخشی زاده افزود: در این راستا ماموران پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی قاچاقچیان را شناسایی و مخفیگاه آنها را تحت نظر گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازداشت متهمان و بازرسی منزل آنها صادر شد که بلافاصله تیمی از ماموران، به محل اعزام شدند.

وی گفت: ماموران در یک اقدام ضربتی ضمن دستگیری 3 قاچاقچی در بازرسی از محل سکونت آنها مقدار۴۶/۸۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک دستگاه خودرو پراید در این رابطه کشف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی دیگر با کسب خبر مبنی بر فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در اسلامشهر رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت که مخفیگاه متهم شناسایی و تحت نظر گرفته شد.

جانشین پلیس مواد مخدر استان ادامه داد: مامورین پس از اخذ مجوز قضایی به محل اعزام ، و در یک اقدام غافلگیرانه یک نفر قاچاقچی را در یک گاوداری دستگیر و طی بازرسی بعمل آمده از محل مقدار۵۶/۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند گفت: پلیس در ایام نوروز با تمام قدرت برای مبارزه با این گونه متهمین مقابله و برخورد قانونی خواهد داشت.