دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی گفت: سال گذشته ستاد توسعه زیست‎فناوری بر حسن اجرای 20 موافقت‌نامه برون سپاری به ارزش یک میلیارد و 608 میلیون و 780 هزار تومان نظارت کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی در خصوص موافقت‌نامه های سال گذشته در ستاد زیست فناوری، بیان کرد: در سالی که گذشت، ستاد بر حسن اجرای 20 موافقت‌نامه برون سپاری به ارزش یک میلیارد و 608 میلیون و 780 هزار تومان و 11 موافقت‌نامه درون‌سپاری به ارزش یک میلیارد و 847 میلیون تومان نظارت کرد.

وی افزود: در همین راستا پروپوزال‌های واصله به ستاد نیز بررسی شد و 5 تفاهم‌نامه‌ همکاری بین ستاد و سازمان‌های مختلفی چون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مرکز مالکیت معنوی، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی صندوق پرشین داروی البرز و فن بازار سلام با هدف ترویج زیست فناوری در کشور منعقد شد.

به گفته قانعی، با توجه به اهمیت مدیریت و برنامه ریزی مالی در ستاد، یکی از مهم ترین اقدامات ستاد در سال گذشته، بودجه ریزی کلان ستاد توسعه زیست فناوری برای سال 1395 و تهیه و تدوین برنامه و بودجه ستاد توسعه زیست فناوری سال 1396 بود.