معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت ضمن اعلام رضایت از استقبال هموطنان برای ثبت نام در کاروان های حج خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از سازمان حج و زیارت، حمید محمدی در بیست وچهارمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت با بیان اینکه مسکن حجاج تامین شده است، ‌افزود: قرارداد حمل و نقل هوایی با شرکت های هواپیمایی برای انتقال حجاج در سال جاری نیز درحال نهایی شدن است.
وی روند ثبت نام درکاروانهای حج امسال را مثبت ارزیابی کرد وافزود: با توجه به محدودیت زمان، برنامه ریزی آموزش زائران و معاینات پزشکی آنها و همچنین انتخاب عوامل اجرایی کاروان ها، هتل ها و مسئولین ستادی حج با دقت نظر بیشتری انجام شده است.
معاون وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا اعزام زائران به حج تاکید کرد: جلسات برنامه ریزی کارگروه ها و نشست های آموزشی و توجیهی کارگزاران و عوامل ستادی حج بصورت متمرکز و استانی برگزار شود.
محمدی ضمن هشدار فعالیت گروه های غیرمجاز در زمینه سفرهای عتبات عالیات که منجر به تضییع و تهدید حقوق زائران می شود، از مدیران سازمان حج و زیارت خواست که با توجه به قوانین موجود و دیدگاه های نظام، هماهنگی های لازم با دستگاه های ذیربط را در راستای آگاهی بخشی به مردم و فرهم آوردن بستر لازم و مناسب برای اعزام و ارائه خدمات به آنان بکار بندند.