اسامی نامزدهای نهایی جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی(تیتر ۱۰) توسط دبیرخانه جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی اعلام شد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از دبیرخانه دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی، پس از برگزاری سومین مرحله داوری آثار این جشنواره، نامزدهای دریافت جایزه در بخش‌های پنج‌گانه «آثار برگزیده»، «نشریات برگزیده»، «بخش ویژه»، «نویسندگان برتر» و «بخش مجازی» مشخص شدند.

در مرحله نهایی داوری، ۱۰ اثر برگزیده هر رسته با حضور اساتید و پیشکسوتان روزنامه‌نگاری در محل دبیرخانه جشنواره تیتر ۱۰ ،مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در نهایت نامزدهای نهایی در رشته های مختلف انتخاب شدند.

تمامی نامزدهای دریافت جوایز باید برای شرکت در اختتامیه و کارگاه‌های تخصصی، از ۱۱ تیر ماه ۹۶ از طریق حساب کاربری خود در سامانه جشنواره نشریات نسبت به ثبت نام در کارگاه‌های ارائه شده اقدام کنند.

چنانچه نامزدهای اعلام شده، فاقد حساب کاربری در سامانه باشند و آثار آنها توسط حساب کاربری افراد دیگری ثبت شده باشد، باید جهت حضور در اختتامیه و استفاده از کارگاه های تخصصی، در سامانه نشریات جشنواره ثبت نام کرده و حساب کاربری مختص خود را ایجاد کنند.

به منظور چاپ کتاب آثار برگزیده، ضروری است نامزدهای بخش‌های مختلف غیر از بخش نشریات، نسخه الکترونیکی با کیفیت اثر برگزیده خویش را تا ۱۵ تیر ماه به آدرس تلگرامی (titr۱۰nashriat@) ارسال کنند و باید هنگام ارسال اثر خود جهت انتشار در کتاب آثار جشنواره، مشخصات لازم از جمله رسته اثر، کد شناسه اثر و نام صاحب اثر را نیز ذکر کنند.

تاریخ دقیق و محل برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره متعاقباً اعلام می‌شود.