دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از اجرای اجرای طرح‌های «کندوی کتاب»، «چند قدم تا آسمان» و «آموزش مهارت» ویژه دانش‌آموزان در تابستان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشست خبری اظهار داشت: اردوی آموزشی تشکیلاتی طلایه‌داران ویژه مسئولان انجمن اسلامی و هیأت‌های سراسر کشور با حضور 20 هزار دانش‌آموز دوره متوسطه دوم از اول تیر تا پایان شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوهای تربیتی جهادی با هدف محرومیت‌زدایی انجام می‌شود، افزود: طرح «هر عضو انجمن یک مهارت» برای مهارت‌آموزی و آمادگی ورود به بازار کار در تابستان انجام می‌شود.

علامتی اضافه کرد: این برنامه طی تفاهم‌نامه با سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای و استفاده از ظرفیت این سازمان و با پوشش 30 هزار دانش‌آموز عضو اتحادیه و به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح دادرس با هدف آشنایی با مهارت امداد و نجات با همکاری سازمان جوانان هلال‌احمر به صورت رایگان در تابستان برای 20 هزار دانش انجام می‌شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اضافه کرد: طرح کندوی کتاب برای آشنایی با کتاب و فرهنگ مطالعه اجرا می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها، هفته برنامه‌های ورزشی است که به صورت یک هفته در مرداد به عنوان برنامه‌های ورزشی اتحادیه اتجام می‌شود.

علامتی تصریح کرد: برنامه «چند قدم تا آسمان» و صعود به قله 4811 متری سبلان در اردبیل با حضور 400 دانش اتحادیه در نیمه دوم مرداد انجام خواهد شد.