سخنگوی سازمان آتش نشانی از مهار یک آتش سوزی گسترده خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مرور نیوز اعلام کرد: ساعت 23:44 دقیقه شب گذشته آتش‌سوزی گسترده در یک انبار چوب در خیابان خلازیر به سامانه 125 اعلام شد که در پی آن 6 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه 10 دستگاه تانکر آب، پماتیک و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به شرایط محل وقوع حادثه توضیح داد: محل آتش‌سوزی انباری به وسعت سه هزار متر مربع بود که به صورت غیر ایمن و در حجم زیاد چوب و تخته در آنجا مستقر کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه چوب‌ها کاملا شعله‌ور بودند، اضافه کرد: آتش در حال سرایت به انبارهای همجوار بود و در فاصله بسیار کم این انبار یک پمپ گاز قرار داشت که اگر آتش به آن سرایت می‌کرد شرایط بسیار بدی به وجود می‌آمد.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان سریع آتش را تحت کنترل خود در آوردند و عملیات را آغاز کردند، گفت: 40 عدد از انواع سیلندر گاز در این انبار وجود داشت که آتش‌نشانان قبل از رسیدن آتش به آن با سرعت سیلندرها را خارج کردند.

وی در پایان گفت: با تلاش آتش‌نشانان ساعت 4:46 دقیقه صبح حریق در این انبار خاموش و بعد از اتمام عملیات محل تحویل عوامل شهرداری شد.