سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف ۴ دستگاه خودرو در اتوبان تهران ـ قم، ۶ نفر مصدوم شده و سه نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مرور نیوز، سید جلال ملکی، با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ قم درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 8:09 صبح امروز برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران ـ قم (مقابل تیر 148 و 15 کیلومتری عوارضی تهران) به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود که با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد چهار دستگاه خودرو شامل دو پژو 405، یک اُپتیما و یک پژو تاکسی به شدت با هم برخورد کرده‌اند، در این چهار خودرو 9 سرنشین وجود داشت که پنج نفر از آنها ( پنج مرد) قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودروها خارج شده و چهار نفر دیگر داخل خودروها محبوس بودند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، چهار سرنشین محبوس شده را از داخل خودروها خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که در بررسی اولیه مشخص شد که سه نفر از سرنشینان محبوس شده، جان خود را از دست داده‌اند و نفر چهارم نیز به شدت مصدوم شده است.

ملکی تصریح کرد: در مجموع در این حادثه 6 نفر مصدوم شده و سه نفر جان خود را از دست دادند همچنین خودروها به محل امنی منتقل و محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و آتش‌نشانان در ساعت 9:13 عملیات به پایان رسید.