رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اظهار کرد: در پی اخبار مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز قرار گرفت که پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت خبر با تلاش ماموران خودروی سواری ام وی ام متعلق به وی شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با رصد فعالیت این شخص، مشخص شد به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور تحویل گرفته و با جاساز کردن آن درون خودرو در حال انتقال به تهران و استان البرز است که بلافاصله اکیپی از ماموران به محور‌های اصلی این استان و محل احتمالی تردد سوژه اعزام شدند و خودرو مذکور را مشاهده و تعقیب کردند.

سرهنگ فضلی علیشاه افزود: پس از اطمینان از وجود موادمخدر در داخل وسیله نقلیه خودرو متوقف و ماموران وارد عمل شده و راننده را دستگیر کردند.

این مسئول بیان داشت: ماموران پس از بازرسی خودرو مقدار ۲۷ کیلوگرم حشیش در ۲۶ بسته که در قسمت زیر صندلی شاگرد به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند. 

رئیس پلیس مواد مخدر در پایان گفت: پس از بازجویی و تکمیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.