فرمانده نیرو انتطامی گفت: امسال کمترین خسارات را در بخش حمل و نقل عمومی داشته ایم و با وجود حجم سفرها، خوشبختانه گره ترافیکی در این ایام نداشته ایم.

به گزارش مرور نیوز،  سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر مصادف شدن روز طبیعت با شهادت، گفت: مردم به لحاظ شهادت، روز جاری شئونات را رعایت کنند.

سردار اشتری، با اشاره به آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی به شهرهای خود تصریح کرد: در موج اولیه برگشت، مسافرین، تصادفات افزایش پیدا کرد، امیدواریم در موج دوم این اتفاق نیفتد.

وی در ادامه اظهار کرد: از ساعت ۳ بعد از ظهر مسیر مرزن آباد به تهران یک طرفه خواهد شد.

اشتری با بیان اینکه، امسال کمترین خسارات را در بخش حمل و نقل عمومی داشته ایم، گفت: با وجود حجم سفرها، خوشبختانه گره ترافیکی در این ایام نداشته ایم.

فرمانده نیرو انتطامی گفت: از ابتدای سال جاری به لطف خدا امنیت خوبی در  مرزها و شهرها داشته ایم و سال خوبی را آغاز کرده ایم ولی به این بسنده نمی کنیم و باید در حوزه های مختلف پیشرفت های گسترده تری داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث هنجارشکنی ها و رعایت شئونات خانواده ها خود مراقب باشند و با تخلفات راهور با اقتدار و مهربانی برخورد می کنیم و همچنین از خانواده های نیروهای پلیس تشکر دارم .