سازمان پزشکی قانونی کشور، اسامی جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس زائران یزدی منتقل شده به شهر یاسوج را اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، ابوالفضل غلامی،روح الله باغشاهی،روح الله ایزدی و حسن حاجی زاده اسامی جانباختگان این حادثه تا زمان حاضرند؛ ضمن اینکه یکی از جانباختگان هم ناشناس است و هنوز هویتش مشخص نشده است.

این گزارش افزود: از اتوبوس حامل زائران یزدی عازم به کربلا در جاده اقلید به یاسوج، 26 تن فوت کردند.

پزشکی قانونی در حالی شمار جانباختگان حادثه یاد شده را 26 تن اعلام می کند که هادی هادی نسب، مدیرکل مرکز مدیریت بحران استانداری یزد شمار جانباختگان اتوبوس زائران کربلا را 28 تن اعلام کرده است.

بر اساس گزارش پزشکی قانونی از بین مصدومانی که به شهرستان یاسوج منتقل شدند، یک تن، پس از انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داد و تعداد فوتی های منتقل شده به پزشکی قانونی یاسوج به پنج تن رسید.

بر اساس اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی استان فارس نیز فوتی های دیگر، توسط تیم اعزامی از پزشکی قانونی شیراز به اقلید در حال معاینه و تعیین هویت هستند که پس از شناسایی اسامی آنان منتشر می شود.

دکتر سعید غلام زاده مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس هم در این خصوص اظهار کرد: اجسادی که به شهرستان یاسوج منتقل شده اند در حال ارجاع به پزشکی قانونی اقلید هستند و خانواده های متوفیان نیازی به مراجعه به شهرستان یاسوج ندارند.

وی شمار مصدومان واژگونی اتوبوس را 21 تن عنوان کرد و افزود: از 21 مصدوم این حادثه 17 تن به یاسوج، یک تن به اقلید، 2تن به آباده و یک تن به شیراز منتقل شدند.

به گفته غلام زاده، اکیپ مدیریت بحران پزشکی قانونی استان فارس به منطقه حادثه اعزام شده است و در حال احراز هویت متوفیان این حادثه اند.

یک دستگاه اتوبوس حامل زائران یزدی عازم به کربلا در جاده اقلید به یاسوج و در 70 کیلومتری یاسوج ، ساعت 20 شب گذشته واژگون شد.این اتوبوس در حال انتقال زائران یزدی به مرز شلمچه بود.