عضو شورای شهر تهران گفت: گسترش آلاینده ها و ترافیک و حمل و نقل باعث می شود که مردم از نظر روانی عصبی بشوند، و در این خصوص همکاریهای بین بخشی بین همه نهادها و وزارتخانه های ذیربط ضروری است.

به گزارش مرور نیوز، شجاع پوریان درباره اقدامات وزارت بهداشت در دولت یازدهم گفت:  بدون اغراق یکی از دستگاه هایی که در دولت تدبیر و امید درخشید وزارت بهداشت و درمان است.

وی گفت: این وزارتخانه هم در زمینه گسترش زیرساخت های بهداشت و درمان که از نیازهای اساسی مردم است و  هم اصلاح ساختارهایی که سال ها با مشکلات مختلفی باقی مانده بود، اقدامات خوبی انجام داده است.

وی دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی بویژه در نقاط محروم  را از دستاوردهای طرح تحول سلامت عنوان کرد و گفت: اگر این طرح به طور کامل و در همه بخش ها اجرا شود ما ازنظر سرانه بهداشت و سلامت جزء کشورهای پیشرفته خواهیم بود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این که بخشی از مردم که در مناطق محروم و حاشیه ای زندگی می کنند از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، گفت:. گسترش بیمه ها به ویژه تحت پوشش قرار گرفتن اقلام دارویی  گران قیمت به مردم کمک می کند  که بتوانند درمانشان را تداوم بخشند.

شجاع پوریان در ادامه با تاکید بر این که به تعبیر جامعه پزشکی پیشگیری راحت تر از درمان است ، گفت: گسترش آلاینده ها و ترافیک و حمل و نقل باعث می شود که مردم از نظر روانی عصبی بشوند، و در این خصوص همکاریهای بین بخشی بین همه نهادها و وزارتخانه های ذیربط ضروری است.

وی در پایان تاکید کرد: همه نهاد ها باید برای ارتقای سلامت مردم هم افزایی داشته باشند.