شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران چهارشنبه 7 فروردین 98 خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران چهارشنبه 7 فروردین 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 36 در شرایط پاک قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 30 همچنان در وضعیت پاک قرار دارد.

وی افزود: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (چهارشنبه) می باشد و برای برخی ساعات بارش پراکنده باران و وزش باد شدید (با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی- شمال غربی انتظار می رود. هرچند با تغییر شرایط جوی از عصرگاه، به تدریج از میزان ابرناکی و سرعت باد کاسته خواهد شد. 

نظری گفت: این وضعیت جوی تا روز پنجشنبه کمابیش ادامه خواهد داشت و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) خواهد بود. 

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: برطبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی روز جاری شرایط مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار خواهد بود و انتظار می رود در برخی ساعات افزایش موقتی در غلظت ذرات معلق مشاهده گردد. این شرایط کیفی هوا همچنان تا هشتمین روز از بهار 98 تداوم خواهد داشت و احتمال می رود افزایش میزان ناپایداری جوی از بعدازظهر پنجشنبه، کاهش نسبی در غلظت آلاینده ها را به دنبال داشته باشد. همچنین دما تا روز آینده افزایش جزئی خواهد داشت.