ورزشگاه نقش جهان که چندی پیش میزبان یک دیدار جام حذفی بود، فردا (پنجشنبه) از سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر، پذیرای تیم های سپاهان و فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پس از حدود یک ماه تعطیلی به دلیل برپایی اردوی تیم ملی و همچنین دیدار تیم های ایران و سوریه در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، از فردا پنجشنبه در شهرهای مختلف از سر گرفته می شود و تا روز جمعه پنجم آذر ادامه می یابد.

دیدار تیم های سپاهان و فولاد خوزستان از نقطه نظر محل برگزاری، شرایطی ویژه دارد، زیرا این نخستین میزبانی لیگ برتری سپاهان در این ورزشگاه است.

پیش از این دیدار تیم های سپاهان و پارس جنوبی در چارچوب رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور چهاردهم آبان ماه در این ورزشگاه برگزار شده بود و زردپوشان اصفهانی توانستند با برتری یک بر صفر مقابل این تیم دسته اولی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران صعود کنند.

ورزشگاه نقش جهان روز چهارشنبه 12 آبان 95 پس از حدود سه دهه فراز و فرود و انتظار بین نسلی با حضور معاون اول رئیس جمهوری و در میان خوشحالی مردم و ورزشکاران افتتاح شد.

به گفته مسوولان امر، ایمنی ورزشگاه نقش جهان بر مبنای آخرین استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) است و حتی تیم ملی فوتبال هم می تواند درصورت نیاز در آینده نزدیک بازی خود را در این ورزشگاه برگزار کند.

هم اکنون سپاهان با 14 امتیاز در رده ششم و فولاد با 12 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی جای دارند.