تولیت آستان قدس رضوی از مجتمع‌های میان راهی اسکان زائران پیاده دهه آخر صفر دیدن کرد و ضمن گفت‌وگو با زائران پیاده در جریان روند خدمت‌رسانی به آنان قرار گرفت.

به گزارش مرور نیوز از مشهد"حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی شامگاه 6 آذر طی یک برنامه از پیش اعلام نشده، در دو ایستگاه‌ خدمت به زائران پیاده جوادالائمه (علیه‌السلام) و میقات الرضا(علیه‌السلام) حضور یافت و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی و ارائه خدمات به زائران پیاده ایام سوگواری دهه آخر صفر قرار گرفت.

در طی این بازدید که با همراهی جمعی از مدیران آستان قدس رضوی انجام شد، تولیت آستان قدس رضوی ابتدا در جمع زائران ایستگاه میان‌راهی جواد الائمه (علیه‌السلام) واقع در منطقه ملک‌آباد خراسان رضوی حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با مسوولان و زائران این ایستگاه، نماز مغرب و عشاء خود را در جمع زائران پیاده حضرت رضا (علیه‌السلام) اقامه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی سپس به میقات الرضا (علیه‌السلام) رفت و از بخش‌های نانوایی، آشپزخانه، بهداری و... این مجتمع میان راهی دیدن کرد و با زائران ساکن در آن به گفت‌وگو پرداخت.

یادآور می ­شود؛ با همکاری آستان قدس رضوی و مجموعه‌های خدمت رسان در مشهد مقدس حدود 300 ایستگاه صلواتی در دهه آخر صفر میزبان و پذیرای زائران پیاده حضرت رضا (علیه‌السلام) هستند.