شرکت پالایش نفت اصفهان موفق به ارتقا و تمدید گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت، زیست محیطی، ایمنی و بهداشت حرفه ای HSE MS ,OHSAS شد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، شرکت پالایش نفت اصفهان موفق به ارتقا و تمدید گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO-9001:2015 ، زیست محیطی ISO-14001:2015 و ایمنی و بهداشت حرفه ای HSE MS ,OHSAS شد.

پیرو برنامه ریزی های به عمل آمده و انجام اقدامات لازم در راستای اهداف سازمانی ممیزی نهائی این شرکت توسط ممیزان شرکت IMQ انجام و اقدامات انجام شده مورد تایید قرار گرفت.

بنا بر همین گزارش در ویرایش جدید استاندارد سیستم های مدیریت فوق به اهمیت و نقش ذینفعان، شناسایی و ارزیابی ریسک و فرصت های فرایندی، تحلیل شرایط محیط داخل و خارج سازمان و ضرورت تدوین برنامه ریزی استراتژیک در راستای پاسخگویی به ذینفعان تأکید شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اهمیت، نقش و جایگاه استانداردهای بین المللی در بهبود فضای کسب و کار و ضرورت اجرای اقدامات مربوط و از کارکنان خواست که اجرای الزامات استاندارد سیستم های مدیریت را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

سر ممیز شرکت IMQ هم گفت: از جمله نقاط قوت و اهم اقدامات انجام شده می توان به دقت در انجام ممیزی های داخلی به منظور شناسایی فرصت های بهبود و پیگیری اقدامات لازم. انطباق برنامه های شرکت با اهداف و برنامه های شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و تحقق اهداف در خصوص تأمین نیاز جامعه و پاسخگویی به خواسته مشتریان. تایید فعالیت ها و پروژه های انجام شده در خصوص اجرای سیستم مدیریت زیست محیطی. موفقیت های به دست آمده در حوزه ایمنی و بهداشت نیز مورد تایید قرار گرفت، اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: از مسوولین انتظار می رود، موفقیت های به دست آمده را به منظور تنویر افکار عمومی بیش از پیش در سطح جامعه اطلاع رسانی نمایند.