معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان از ایجاد و ثبت سه هزار و 832 نفر اشتغال جدید برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان در 9 ماه امسال خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، شاهزیدی در جلسه هماهنگی ستاد اشتغال بهزیستی استان اصفهان، آمار مددجویان پشت نوبت اشتغال را حدود 13 هزار و 500 نفر برشمرد.

وی اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ کارگروه اشتغال، سهم اشتغال مددجویان بهزیستی استان در سال گذشته چهار هزار و 133 نفر ثبت شده است.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان افزود: سال گذشته آمار اشتغال‌زائی معلولان در استان بیش از سهمیه اختصاصی و تا چهارهزار و 141 نفر صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی استان اصفهان در سال گذشته 20 میلیارد تومان برآورد شده است.

شاهزیدی افزود: یک میلیارد و 100 میلیون تومان از این تسهیلات به مددجویان تخصیص یافته است.

در این جلسه سعید صادقی، مدیرکل بهزیستی نیز با اشاره به اینکه اشتغال مددجویان می تواند یکی از موثرترین خدمات در توانمندسازی آنها محسوب شود، بر ضرورت نظارت کامل بر فرآیند ایجاد اشتغال و انجام راستی آزمائی در هر بخش تاکید کرد.

جلسه ستاد اشتغال بهزیستی استان اصفهان بمنظور هم اندیشی در خصوص برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم واحد در راستای اشتغال جامعه هدف با حضور مدیرکل، معاونان کارشناس مسئول دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی، کارشناس مسئول دفتر اشتغال و کارشناسان اشتغال حوزه های تخصصی برگزار شد.

هم اکنون 240 هزار معلول جسمی حرکتی، کم توان ذهنی، اعصاب و روان، ضایعات نخاعی، نواقص جسمی حسی، نابینا و ناشنوا زیرپوشش خدمات مستمر و غیرمستمر بهزیستی استان اصفهان هستند.