رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لامرد گفت: مجموعه آبگرم این شهرستان با عنوان مجموعه گردشگری سلامت ساماندهی می‌‌شود.

به گزارش مرور نیوز، مسعود تقی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندار این شهرستان با دعوت از مدیران ارشد استان فارس در بخش گردشگری و زیارتی، معاون گردشگری و زیارتی استاندار این استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس، معاون اوقاف و امور خیریه این استان برای بازدید از مجموعه آب‌درمانی و تفریحی آبگرم لامرد دعوت کرد.

وی افزود: در بازدید از مجموعه آبگرم لامرد و آشنایی با خواص و ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خدادادی آن برای جذب گردشگر اشاره و به حمایت از طرح توسعه و سامان‌دهی این مجموعه که توسط کارخانه سیمان و زیر نظر میراث فرهنگی و گردشگری انجام می‌شود تصریح شد.

تقی‌زاده گفت: معاون گردشگری و زیارتی استاندار فارس پس از بازدید از مجموعه آبگرم لامرد طی جلسه‌ای دوساعته با حضور هیات همراه و فرماندار و سایر مسؤولان در فرمانداری این شهرستان، موانع، مشکلات، چشم‌اندازها و طرح‌های گردشگری این منطقه را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند و تصمیماتی برای عملیاتی شدن طرح گردشگری سلامت منطقه آبگرم اتخاذ شد.

آبگرم لامرد در 22 کیلومتری شرق این شهر واقع شده و در طول سال پذیرای شمار بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است و هم‌اکنون توسط ساکنان محلی و خیراندیشان اداره می‌‌شود.