رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کردستان از عضویت 5 هزار نفر در بیش از 30 گرایش در مقاطع لیسانس و دکتری در این سازمان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، عابد احمدی امشب در بیست و یکمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی کردستان در حال حاضر 5 هزار عضو در بیش از 30 گرایش از جمله کشاورزی، محیط زیست و غیره در مقاطع لیسانس و دکتری دارد.

به گفته وی، 100 درصد مجوزهای طرح‌های سرمایه‌گذاری که صادر شده مربوط به بخش دام و طیور بوده که صفر تا 100 کارهای آن در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان انجام می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کردستان از مرغداری به عنوان پویاترین صنعت در استان نام برد و خاطرنشان کرد: تقویت این صنعت و تلاش در راستای حفظ آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

احمدی با اشاره به لزوم مراجعه متقاضی طرح‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه به سازمان نظام مهندسی کشاورزی کردستان گفت: فرد متقاضی حتی اگر در مرحله نخست به سازمان ما مراجعه نکند مجبور است در مراحل بعدی و تهیه نقشه حتما مراجعه خواهد کرد.

وی پیشنهاد داد قبل از طی هر فرایندی متقاضی طرح به سازمان نظام مهندسی کشاورزی کردستان مراجعه کند، گفت: اگر در ابتدای ارائه درخواست به سازمان نظام مهندسی کشاورزی مراجعه کند بدون تحمیل هزینه‌های اضافی کارهایش را انجام خواهد داد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کردستان از وجود پنجره واحد کشاورزی در استان خبر داد و اظهار کرد: این پنجره واحد مشکلات و نواقصی هم دارد و تمام توان خود را برای رفع آن به کار بسته‌ایم.

احمدی خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی کردستان این ظرفیت را دارد که بدون تحمیل هزینه‌‌ای این خدمات را به همکاران بخش صنعت نیز ارائه دهد.