معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در ایام الله دهه فجر باید نقشی که امروز انقلاب اسلامی در عزت منطقه دارد برای مردم تبیین شود.

به گزارش مرور نیوز، محمد حسینی شامگاه سه‌شنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسب و مغتنمی برای ارائه خدمات نظام به مردم است.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند بیان کرد: کار ما نباید در ستاد دهه فجر تصدی‌گری باشد بلکه تمام تلاش خود را باید انجام دهیم تا جشن‌های دهه فجر را خود مردم برگزار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر هر چه به صورت مردمی‌تر برگزار شود خروجی مطلوب‌تری خواهد داشت.

حسینی با تاکید بر اینکه این نظام نشات گرفته از قیام امام حسین است افزود: توان مردم بیشتر از توان دولت است که در این راستا باید برای کارهای مردم وقت و توان بیشتری گذاشته شود.

وی گفت: باید در برنامه‌های دهه فجر از سلایق و شخصیت‌های مختلف بهره‌گیری شود و با هماهنگی و انسجام لازم برنامه‌های دهه فجر برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: سخنرانان دهه فجر نیز باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کنند و نقشه‌های دشمن را که برای ایجاد ناامیدی در دل مردم انجام می‌دهند را خنثی کنند.

حسینی تاکید کرد: نباید دستاوردهای انقلاب در فضای مه‌آلودی که دشمن ایجاد کرده مفقود شود.