دبیر ستاد دهه فجر یزد با تاکید بر ضرورت افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های دهه فجر، از تشکیل ستاد دهه فجر در 500 مسجد یزد خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سعید زارع عصر امروز در نشست ستاد دهه فجر استان یزد اظهار داشت: مسئولان کمیته‌های بیست‌و‌چهارگانه تخصصی مرکز استان، فرمانداران و مسئولان ستادهای دهه فجر شهرستانی و برخی نیروهای مردمی که در روند فعالیت ستاد حضور دارند در ستاد دهه فجر عضویت دارند.

وی از تشکیل ستاد دهه فجر در 500 مسجد استان یزد خبر داد و گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که آحاد مردم در بحث برنامه‌های دهه فجر مشارکت ویژه و فعال داشته باشند.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد ادامه داد: یکی از مخاطبان اصلی برنامه‌های دهه فجر امسال مردم روستاها هستند و سعی شده که مشارکت حداکثری آنها را در برنامه‌ها داشته باشیم.

قائم مقام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در برنامه‌های دهه فجر امسال انجام می‌شود، گسترش سبغه جشن در برنامه‌هاست و باید سعی کنیم این موضوع در تمام مراسم‌ها دیده شود.

وی با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات مردم تصریح کرد: ان‌شاالله دست به دست هم دهیم و کام مردم را به وسیله خدماتی که به آنها ارائه می‌شود، شیرین کنیم.

محمدرضا عرشیان معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان یزد هم در این نشست اظهار داشت: 21 بهمن، جشن انقلاب با حضور آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان، مسابقه اذان با حضور بیش از 50 نفر از فعالان این عرصه، تجلیل از ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، اعطای مرخصی به زندانیان ازمهمترین برنامه‌های کمیته قضایی ستاد دهه فجر استان یزد است.