رئیس سازمان جهاد کشاوزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 پروژه در بخش کشاورزی در ایام دهه فجر در استان به بهره می رسد.

به گزارش مرور نیوز، جعفر گوهرگانی در نشست خبری افزود: 60 پروژه با اعتبار بالغ بر 400میلیارد و 685میلیون تومان طی دهه فجر در بخش کشاورزی استان افتتاح می‌شود. اشتغال زایی این تعداد پروژه 514 نفر است.

رئس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هفت پروژه با اعتبار پنج میلیارد و 170میلیون تومان نیز در این بخش طی ایام دهه فجر کلنگ زنی می شود.

گوهرگانی تصریح کرد: 6پروژه از پروژه های قابل افتتاح در بخش کشاورزی مربوط به صنایع تبدیلی، هفت پروژه مربوط به بخش شیلات، چهار پروژه مربوط به بخش دام، سه پروژه مربوط به بخش باغبانی و 40پروژه مربوط به بخش آب و خاک است.

وی ادامه داد: افتتاح 1357هکتاری در دشت امامزاده جعفر(ع) شهرستان گچساران، پروژه 100تنی ماهی شهدای جهاد کشاورزی چناربرم شهرستان دنا و شرکت بسته بندی جیلان آزما شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: 9 پروژه از تعداد پروژه های قابل افتتاح به شهرستان بویراحمد، 6پروژه به شهرستان دنا، 11پروژه به شهرستان گچساران، 17پروژه به شهرستان کهگیلویه، پنج پروژه به شهرستان چرام، دو پروژه به شهرستان لنده، چهار پروژه به شهرستان باشت و 6پروژه به شهرستان بهمئی مربوط می شود.