استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در گرامیداشت دهه فجر باید حوزه فرهنگی پررنگ‌تر دیده شده و آثار و ریشه‌های فرهنگی انقلاب برای مردم تبیین شود.

به گزارش مرور نیوز، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در سال‌های پس از انقلاب، دهه فجر منحصر به افتتاح پروژه‌ها شده در حالی که یکی از ابعاد بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی بحث فرهنگی آن است.

وی تصریح کرد: در گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی باید حوزه فرهنگی پررنگ‌تر دیده شده و آثار فرهنگی و ریشه‌های فرهنگی انقلاب برای مردم تبیین شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه بیش از 50 درصد برنامه‌های دهه فجر باید شکل فرهنگی داشته باشد، افزود: امیدواریم از برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان استقبال خوبی شده و این جشنواره اثربخشی خوبی نیز داشته باشد.

خادمی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای برگزاری مطلوب این جشنواره همکاری کرده و برای کارکنان خود و خانواده‎های آنها این امکان را فراهم کنند که از این فرصت بهره‌مند شوند.

وی ابراز کرد: بسته کامل فیلم‌های جشنواره فجر که در استان برگزار می‌شود برای 50 نفر از اصحاب رسانه استان توسط استانداری خریداری می‌شود.