مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت گفت: برای تمام شهدای مدافع حرم استان گیلان یادمان ساخته می‌شود و تلاش می‌کنیم این کار تا اوایل سال 96 به اتمام برسد.

به گزارش مرور نیوز، حامد بشر دانش ظهر امروز در مراسم رونمایی یادمان حامد کوچک‌زاده شهید گیلانی مدافع حرم اظهار داشت: امروز نخستین یادمان شهدای مدافع حرم در مسکن مهر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه بلوار لاکان شهر رشت به نام شهدای مدافع حرم نامیده شده است بیان کرد: در آینده نزدیک برای تمام شهدای مدافع حرم یادمان ساخته خواهد شد و تلاش می‌کنیم این کار را تا اوایل سال 96 به اتمام برسانیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت تصریح کرد: سعی می‌کنیم طرح‌ها را به فراخوان عمومی بگذاریم و از مشارکت مردم و هنرمندان در این زمینه استفاده کنیم.

بشردانش با بیان اینکه برای طراحی روگذرها و زیرگذرها فراخوان برگزار کردیم بیان کرد: این فراخوان با استقبال خوبی روبه‌رو شد و تلاش می‌کنیم این کار را دنبال کنیم زیرا کار بزرگ اندیشه جمعی می‌خواهد.

وی با بیان اینکه در کنگره 8 هزار شهید گیلان حدود هزار و 200 تصویر شهید و یادمان را در بلوارهای سطح شهر نصب کردیم خاطرنشان کرد: شهرداری رشت هدفش این است فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت بیان کرد: به‌مناسبت ایام مبارک دهه فجر ماکت‌های انقلابی زیبایی را در پیاده‌راه فرهنگی شهرداری نصب کردیم و پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت حال و هوای انقلابی به خود گرفته است.

یادمان تمام شهدای مدافع حرم استان گیلان در رشت احداث می‌شود+تصویر