رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان گفت: بارش برف 15 سانتی‌متری شهرستان چادگان را سفیدپوش کرد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، محمدیان  اظهار داشت: ارتفاع بارش برف در روستاهای بخش چناررود و بخش مرکزی چادگان به 15 سانتیمتر و در ارتفاعات به 20 سانتیمتر می‌رسد که توسط 2 دستگاه برف‌روب این محورها به طول 130 کیلومتر برف‌روبی شدند.

وی افزود: تعداد 18 خودرو در عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی فعالیت داشتند به طوری که محورهای شهرستان با 5 دستگاه نمک‌پاش، شن و نمک‌پاشی شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان بیان داشت: بارش برف از شب گذشته در شهرستان چادگان شروع شده و هم اکنون ادامه دارد که این بارش باعث لغزندگی جاده‌های اصلی و فرعی شد که توسط اکیپ‌های راهداری شن و نمک‌پاشی شد اما به علت برودت هوا جاده‌ها لغزنده هستند که از رانندگان انتظار می‌رود کلیه نکات ایمنی  رعایت کنند.

محمدیان اظهار داشت: رانندگان، مسافران و گردشگرانی که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند قبل از عزیمت با شماره اداره راه شهرستان چادگان به شماره 57723970 تماس حاصل کنند تا در محورهای برف‌گیر شهرستان چادگان دچار مشکل نشوند.

وی در پایان عنوان کرد: کلیه وسایل اکیپ‌های راهداری در محورهای شهرستان مستقر هستند تا مسیرهای برف‌گیر را کنترل و مدیریت کنند.