اجتماع بزرگ مدافعان حرم نیز در میامی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، این اجتماع بزرگ با حضور گسترده مردم شهیدپرور میامی، رزمندگان مدافع حرم در این شهرستان و رده‌های مختلف نیروهای نظامی و انتظامی شب گذشته در مسجد جامع میامی برگزار شده است.

مسئولان برگزار کننده این اجتماع بزرگ تکریم شهدای مدافع حرم و خانواده‌های این شهدای والامقام را مهم‌ترین هدف این اجتماع بزرگ دانستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میامی با اشاره به برگزاری این اجتماع بزرگ به دیگر اهداف برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حرم در شهرستان میامی اشاره کرد و افزود: جبهه مقاومت و تبیین علل حضور در این جبهه بیان می‌شود.

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در میامی برگزار شد

حجت‌الاسلام مجید بخشی به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این اجتماع مردمی اشاره کرد و گفت: خاطره‌گویی، مداحی و برنامه‌های معنوی از مهم‌ترین بخش‌های این اجتماع است.

وی با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حرم میامی با همکاری هیأت‌های مذهبی، جامعه مداحان، شاعران آئینی و کانون‌های فرهنگی هنری این شهرستان میامی برگزار شده است اضافه کرد: در این همایش از مقام بلند مدافعان حرم حمایت و تجلیل شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی میامی افزود: اهمیت و نقش حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت در پیروزی‌ بر تروریست‌‌های تکفیری از طریق مبانی انقلاب اسلامی در این همایش بررسی و تبیین شد.