جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی کردستان با حضور استاندار کردستان و مسؤولین استان در مجموعه ورزشی آزادی سنندج افتتاح شد.

به گزارش مرور نیوز، جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی کردستان ظهر امروز با حضور استاندار کردستان و مسؤولین استانی در مجموعه ورزشی آزادی افتتاح شد.

در این جشنواره برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی شامل سرودهای محلی و هه‌لپرکی در حضور مسؤولین استان و خانواده ورزشکاران نیز برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این جشنواره، رشته‌های مختلف ورزشی در بخش پسران و دختران که به مدت دو روز در طرح استعدادیابی شرکت کرده بودند با انجام رژه به معرفی هیأت ورزشی خود پرداختند.

در طرح همگانی استعدادیابی ورزشی استان کردستان 5 رشته کشتی، شطرنج، هندبال، تنیس روی میز و تیروکمان از سوی وزارت ورزش و جوانان مشخص شده بود که در مدت 2 ماه با هماهنگی هیأت‌ها، فدراسیون‌های ورزشی و آموزش و پرورش این طرح اجرا شد.

در حاشیه این جشنواره هیأت‌های ورزشی کردستان با برپایی نمایشگاه، فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را در معرض دید مسؤولین استان و خانواده ورزشکاران قرار دادند.

گفتنی است، جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان کردستان یادواره شهدای ورزشکار و و سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران طی روز 20 تا 22 بهمن ماه در 5 رشته ورزشی برگزار می‌شود.