دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه جبهه مردمی در کل استان اصفهان شکل گرفته است، گفت: روند وحدت و هم‌گرایی نیروهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان را مطلوب می‌دانیم.

به گزارش مرور نیوز عبدالله حق‌شناس دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جبهه مردمی در کل استان اصفهان شکل گرفته است و پس از برگزاری مجمع عمومی ملی جبهه مردمی در 5 اسفند به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کنیم و وارد صحنه می‌شویم.

حق شناس درباره روند تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این استان گفت: استان اصفهان به عنوان استانی سیاسی مطرح است و با توجه به اینکه این دولت نتوانست برای مردم کاری انجام دهد، این وحدت بین نیروهای انقلاب ایجاد شده است تا کاری صورت بگیرد و نتیجه آن 29 اردیبهشت مشخص خواهد شد.

دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ما تهدیدات را می‌توانیم به فرصت تبدیل کنیم و دلسوزان با وحدت می‌توانند این کار را انجام دهند، ما در مجموع روند وحدت و هم‌گرایی نیروهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان را مطلوب می‌دانیم.