در پی اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور در چهار محله شهرستان اصفهان تعدادی از خرده فروشان مواد مخدر ، متمان تحت تعقیب و معتادان ولگرد دستگیر و 38 وسیله نقلیه مسروقه کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و تامین آسایش شهروندان ، مرحله دیگری از طرح عملیاتی امنیت محله محور با حضور ماموران کلانتری های این فرماندهی و نیروهای کمکی یگان امداد در تعداد چهار محله این شهر به اجرا گذاشته شد.

 سرهنگ یاردوستی بیان کرد: با اجرای این طرح که با هماهنگی مقام قضایی از نخستین ساعات سحرگاه امروز در عملیات هایی ویژه و جداگانه با بسیج کلیه امکانات صورت گرفت تعدادی از معتادان ولگرد، حاملان موادمخدر و سارقان تحت تعقیب دستگیر شدند.

وی افزود: معتادان دستگیر شده به مراکز ترک اعتیاد منتقل و سارقان تحت تعقیب و  فروشندگان مواد مخدر نیز تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی و تعداد زیادی ادوات استعمال مواد مخدر به دست آمد  از دستگیری چندین متهم تحت تعقیب  و تحول به مراجع قضایی  خبر داد و گفت: در بازرسی از این متهمان تعدادی سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان به کشف  38 دستگاه خودرو وموتورسیکلت مسروقه در طرح مذکور اشاره کرد و گفت: همچنین تعداد16دستگاه موتورسیکلت و 16 دستگاه خودرو هنجارشکن توقیف و  به پارکینگ منتقل شدند.