زنجان-مدیرکل دفترسیاسی و انتخابات استانداری زنجان از همه کاندیداها و فعالان سیاسی خواست تا روز انتخابات پیش رو به اخلاق و قانون متعهد باشند.

به گزارش مرور نیوز، بهروز مهدوی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره با تشریح سخنان خود در سه حوزه تبیین عملکرد دولت، انتخابات و آئین تکریم و معارفه معاون فرمانداری خرمدره، گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی که از دولت قبل تحویل گرفته بودیم، تلاش دولت تدبیر و امید بهبود بخشیدن به فضای موجود بود.

مهدوی، تلاش های عمده دولت را در سه حوزه برجام، نظام سلامت و اقتصادی برشمرد و افزود: در بحث برجام که با مدیریت مقام معظم رهبری و تلاش های تیم مذاکره کننده کشورمان به نتیجه رسید و تمام کشورهای دنیا آن را یک سند بین المللی می شناسند، 6 کشور مقابل ایران به حقانیت جمهوری اسلامی اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت در نظام سلامت، تصریح کرد: هرگز فراموش نخواهیم کرد که برای تهیه داروهای خاص در زمان تحریم با چه مکشلاتی دست به گریبان بودیم. اما امروز با وجود مشکلات در موارد مهمی مانند کاهش چشمگیر پرداختی های بیماران، به موفقیت های بزرگی در نظام سلامت دست یافته ایم.

مدیرکل دفترسیاسی و انتخابات استانداری زنجان با اعلام اینکه، بعد از برجام توانسته ایم ضمن تولید نسل IR8 سانتریفیوژها، بیش از 150 تن اورانیوم وارد کشور بکنیم، تصریح کرد: طی سه سال و نیم گذشته توانسته ایم نرخ تورم را از 40 درصد به 8 درصد و میزان وابستگی اقتصاد کشور به نفت را از 42 درصد به 32درصد کاهش دهیم.

مهدوی اجرای توصیه های مقام معظم رهبری در موضوع برجام را وظیفه تمام مسئولین دانست و گفت: باید برای اجرای منویات رهبری، به دور از تخریب ها، دست در دست هم داده و تلاش کنیم.

وی، تخریب را متفاوت تر از انتقاد عنوان کرد و مدعی شد: عده ای برای تخریب دولت، اتاق های فکر تشکیل داده اند، در حالی که مردم موفقیت های دولت را موفقیت های نظام به حساب می آورند.

مهدوی خواستار بیان دستاوردهای دولت تا آخرین روزهای دولت فعلی از سوی تمامی مسئولین شد و گفت: نباید به بهانه انتخابات، سکوت کرد، چرا که برای این موفقیت ها زحمات زیادی کشیده شده است.

مدیرکل دفترسیاسی و انتخابات استانداری زنجان ، با اشاره به فیش های نجومی، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید، اولین دولتی بود که با این فیش ها برخورد کرد و باید از این دولت تقدیر و تشکر کرد.

وی برخورد با متخلفان را امری حتمی و لازم دانست و افزود: احتساب تخلفات برخی شرکت های بیمه ای و فیش های عده ای پزشک به نام دولت، بی انصافی است و نباید این اتفاق صورت بگیرد.

مهدوی با بیان اینکه تخریب چی ها نتوانسته اند یک مشکل در وزارتخانه های دولت تدبیر و امید پیدا کنند،: در مقابل حجم وسیع شیطنت های دشمن، تخریب یکدیگر، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری زنجان، با اشاره به منشور انتخاباتی رهبری، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، همه ارکان نظام توسط مردم انتخاب می شوند، بنابراین مردم باید با حضور در پای صندوق های رای در سرنوشت سیاسی خود مشارکت داشته باشند.

وی انتخابات را سرچشمه جوشان اراده ملت دانست و گفت: ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ماه شروع و تا 6 فروردین ادامه خواهد داشت. هر چند احتمال تغییر در این تاریخ وجود دارد.

مهدوی، 29 اردیبهشت را روز رای گیری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اعلام کرد و اظهار داشت: باید تا آن روز به قانون و اخلاق متعهد باشیم.

در این مراسم با شاهپوررضا کاظمی به عنوان معاون جدید فرمانداری شهرستان خرمدره معرفی و از زحمات افشار جعفری معاون سابق این فرمانداری تجلیل به عمل آمد.