معاون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: زنان نیمی از جامعه کشور را تشکیل می‌دهند و می‌توانند نهال توسعه را در خانواده بنشانند.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، زهرا اخوان‌نسب در اولین همایش ملی جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار با اشاره به توانمندسازی زنان گفت: برای توسعه کشور در آینده نیاز به توجه ویژه به جایگاه زنان در تحقق این امر است.

وی افزود: زنان نیمی از جامعه کشور را تشکیل می‌دهند و می‌توانند نهال توسعه را در خانواده بنشانند.

معاون بانوان در اتاق بازرگانی خاطر نشان کرد: توسعه زمانی تحقق پیدا می‌کند که بتوانیم افراد توانمند را در جامعه داشته باشیم.

این مقام مسؤول با اشاره به برنامه یونسکو برای سال 2017 اظهار داشت: برنامه یونسکو با تأکید بر شش حوزه سواد تنظیم شده است و در اتاق بانوان نیز این برنامه مورد توجه قرار گرفته است.

وی در رابطه با رویکرد این همایش بیان داشت: رویکرد اخص در این همایش بهینه کاوی تجربیات زنان موفق است که بهینه کاوی در مفهوم به معنای ارزیابی و محک زدن است.

اخوان‌نسب در پایان ضمن اشاره به جمع‌آوری تجربیات زنان موفق گفت: این تجربیات باید در اختیار نسل جوان و کم‌تجربه قرار گیرد و اگر بخواهیم آینده را به نحو احسن بسازیم باید به بحث‌های آینده پژوهشی توجه ویژه داشته و برنامه مشخص داشته باشیم.