قزوین- استاندار قزوین گفت: ضمن شناسایی مشکلات مسکن مهر تا پایان فروردین باید وضعیت آسانسورهای این پروژه تعیین تکلیف و برای گرفتن تاییدیه آماده شود.

به گزارش مرور نیوز، فریدون همتی روز دوشنبه در جلسه شورای مسکن استان که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: وضعیت مسکن مهر باید به سامان مناسبی برسد و آسانسورهای بلوک ها راه اندازی شود.

وی افزود: تا پایان اسفندماه گزارش کامل و جامعی از نیازهای مسکن مهر و مسائلی که ساکنان آن را ناراضی کرده تهیه و ارائه شود تا تکلیف مسئولان مشخص شود و بتوانیم سهم دولتی و حاکمیتی خود را انجام داده و آن را به مالکان تحویل دهیم.

استاندار قزوین بیان کرد:سازمان نظام مهندسی به کمک اداره استاندارد دراسرع وقت نسبت به دریافت تاییدیه آسانسورها اقدام کند و بلوک هایی که صاحبان آن در واحدهای ساکن شده اند در اولویت قرار گیرد.

آسانسورهای مسکن مهر تا پایان فروردین تعیین تکلیف شود

همتی یادآورشد: با تشکیل کارگروه متشکل از سازمان نظام مهندسی، اداره استاندارد، پیمانکاران، راه و شهرسازی تمامی نیازهای مسکن مهر ساماندهی و اعلام شود.

 

تعاونی های مسکن تعیین وضعیت شوند

استاندار در ادامه با انتقاد از وضعیت تعاونی های مسکن که به تعهدات خود عمل نکرده اند از معاون عمرانی استانداری و مدیرکل کار استان خواست با ارائه راهکاری نسبت به اعمال حاکمیت دولت در پروژه مسکن مهر برای تسریع در حل مشکلات ساکنان آن اقدام کنند.

همتی گفت: مردم مالیات می دهند و انتظار دارند مشکلات آنها در اسرع وقت برطرف شودو نباید بگذاریم مردم با طولانی شدن حل مشکلاتشان دچار چالش شده و نسبت به دولت و نظام بی اعتماد شوند که این رویه به بروز پیامدهای دیگر منجر می شود.

آسانسورهای مسکن مهر تا پایان فروردین تعیین تکلیف شود

وی بیان کرد: مشکل آسانسور در حال تبدیل شدن به یک مشکل اجتماعی است و همه باید عزم خود را جزم کنیم تا برای همیشه به وضعیت پروژه مسکن مهر پایان دهیم.