جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان از کشف 18 تن برنج خارجی قاچاق در شهرستان های پلدختر و بروجرد خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی احمدی تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف 18 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در شهرستان های پلدختر و بروجرد اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی پلدختر حین گشت زنی در سه راهی بابازید، به یک دستگاه خودرو کامیون باری که از سمت خوزستان به طرف خرم آباد در حرکت بود مشکوک شده و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی آن را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی انجام شده از خودرو 14 تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز قانونی و گمرکی کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان تصریح کرد: ماموران آگاهی شهرستان بروجرد نیز در بازرسی از دپو و انبار یک متخلف که در امر تهیه و توزیع برنج خارجی قاچاق فعالیت داشت، 4 تن برنج خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ احمدی تبار با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را، یک میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستورکار پلیس قرار دارد، ازشهروندان خواست تا درصورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.