فرماندار خرم آباد به مدیران غایب در جلسه شورای اداری این شهرستان تذکر داد و گفت: اگر دلیل غیبت موجه نباشد با مدیران برخورد صورت می گیرد.

به گزارش مرور نیوز، اسد عبدالهی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد در سخنانی با اشاره با برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بزرگترین پروژه و کار دولت انتخابات است.

امکانات دستگاهها برای برگزاری انتخابات به کار گرفته شود

وی با بیان اینکه از نظر گستردگی و نیروهای برگزار کننده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری بزرگترین پروژه دولت محسوب می شود عنوان کرد: در این راستا مقدمات برگزاری انتخابات در استان از دو تا سه ماه قبل آغاز شده است.

فرماندار خرم آباد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا 30 اسفندماه امسال خواهد بود گفت: همچنین ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری نیز از اول فروردین ماه سال آینده است.

عبدالهی با تاکید بر ضرورت عمل به قانون انتخابات از سوی دستگاههای اجرایی بیان داشت: در این راستا دستگاههای اجرایی خرم آباد باید بر اساس همین قانون به وظایف خود عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس ماده 21 قانون انتخابات همه ادارات و سازمان های دولتی موظف هستند که به وظایف تعیین شده برای آنها عمل کنند افزود: در این راستا برای برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات باید همه امکانات و نیروهای های انسانی لازم برای برگزاری انتخابات از سوی دستگاههای اجرایی به کار گرفته شود.

ضرورت ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی

فرماندار خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برنامه ریزی دستگاههای اجرایی خرم آباد برای ایام نوروز و ارائه خدمات به مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: در این راستا دستگاههای متولی مانند شهرداری، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی و ... باید به وظایف خود برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اقدام کنند.

عبدالهی با تاکید بر اینکه خوشبختانه سال گذشته اقدامات خوبی در شهر خرم آباد در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی صورت گرفت گفت: این امر موجب شد که خرم آباد در بین 430 شهرستان کشور در بین هفت شهر برگزیده در حوزه گردشگری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در ایام نوروز سال 96 نیز باید برنامه ریزی به گونه ای باشد که این وضعیت حفظ و همچنین ارتقا یابد بیان داشت: مهمان نوازی شاخصه اصلی مردم لرستان بوده و این امر به طور حتم در جذب گردشگر در استان تاثیر گذار است.

تذکر فرماندار به مدیران غایب در جلسه

فرماندار خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ارائه برنامه های شش ماه اول سال 96 دستگاههای اجرایی به فرمانداری خرم آباد تاکید کرد و گفت: در این راستا دستگاهها باید لیست برنامه ها و همچنین جدول زمانبدی آنها را به فرمانداری خرم آباد اعلام کنند.

عبدالهی تاکید کرد: این برنامه ها باید تا پایان اسفندماه سالجاری از سوی دستگاهها به فرمانداری خرم آباد اعلام شود.

وی با بیان اینکه از این به بعد نیز در جلسات شورای اداری شهرستان خرم آباد دو دستگاه باید اقدام به ارائه برنامه های خود کنند گفت: همچنین دستگاههای اجرایی شهرستان باید برای جذب اعتبارات برای شهرستان از ظرفیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

فرماندار خرم آباد همچنین نسبت به مدیران غایب در جلسه تذکر داد و اظهار داشت: برخی از دستگاهها در جلسه امروز غایب هستند و اگر غیبت آنها موجه نباشد پیگیری ها و برخورد لازم در این رابطه صورت می گیرد.