فرمانده انتظامی دلیجان از کشف 2 هزار و 350 ثوب پوشاک قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی هاشمی با اشاره به کشف و ضبط محموله البسه قاچاق در دلیجان اظهار داشت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا به عنوان پدیده شوم اقتصادی ماموران انتظامی شهرستان یک خودروی حامل کالای قاچاق را در اطراف این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: در عملیاتی خودرو متوقف و پس از بازرسی از آن 2 هزار و 350 ثوب لباس قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان تصریح کرد: برخورد قاطع با قاچاق کالا در استان مرکزی و به ویژه شهرستان دلیجان از سوی نیروی انتظامی به صورت ویژه و جدی درحال انجام بوده و با متخلفان باقاطعیت و به صورت قانونی برخورد می‌شود.

دستگیری 9 توزیع کننده مواد محترقه در استان مرکزی

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات ماموران انتظامی استان در طول 48 ساعت گذشته 9 توزیع کننده مواد محترقه شناسایی و 15هزار و 833 عدد انواع مواد محترقه از آنان کشف شد.

سرهنگ سیامک قاسمی با اشاره به دستگیری 9 توزیع‌کننده موادمحترقه در استان مرکزی اظهار داشت: در راستای مبارزه همه جانبه پلیس با توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش‌زا در سطح استان ماموران انتظامی در 48 ساعت گذشته 15 هزار و 833 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری 9 نفر توزیع کننده مواد محترقه در این بازه زمانی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف بیش از 50 کیلو تریاک در استان مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 50 کیلو و 500 گرم مواد مخدر تریاک در 2 عملیات پلیس استان خبر داد.

سرهنگ یوسف سپهوند با اشاره به کشف 5 کیلوگرم تریاک در استان مرکزی اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگرن مرگ و قاچاقچیان عمده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از شهرستان‌های استان در تحقیقاتی از فعالیت 2 قاچاقچی عمده موادمخدر مطلع شده و بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری آنان را آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس ، افراد مورد نظر که در حال جابه‌جایی محموله‌ مواد مخدر بودند در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شدند و مشخص شد که این افراد با یک دستگاه خودروی سنگین در حال انتقال مواد مخدر به مرکز کشور هستند.

سپهوند تصریح کرد: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی به مسیر تردد وسیله نقلیه مورد نظر اعزام و موفق شدند، خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و دو فرد قاچاقچی را دستگیر کنند که در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار 40کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی به دیگر عملیات پلیس در دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در عملیاتی دیگر، ماموران انتظامی در یکی از شهرهای استان در بستر گشت‌زنی‌های هدفمند، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و پس از متوقف کردن خودروی مورد نظر و در بازرسی از آن موفق به کشف 10 کیلو و 500 گرم تریاک شدند.

سپهوند خاطر نشان کرد: در این عملیات ها سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند

برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز در استان مرکزی

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ویژه برخورد با فروشندگان موادمحترقه غیرمجاز و تشدید نظارت بر واحدهای صنفی خبر داد.

سرگردمهدی تقوی‌نیا با اشاره به برخورد با فروشندگان موادمحترقه غیرمجاز در استان مرکزی اظهار داشت: باهماهنگی انجام شده با مراجع قضایی طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در اجرای این طرح از تعدادی از واحدهای صنفی بازدید و مقادیری مواد محترقه و مواد اولیه ساخت مواد محترقه کشف و با متخلفان برابر قانون برخورد شد.

تقوی‌نیا ادامه داد:‌ این طرح با جدیت در سطح کلیه شهرهای استان در حال اجرا است و شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش و اطلاعات خود در زمینه فعالیت افراد سودجو و فرصت طلب در امر تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.