نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در اردیبهشت ماه 96 گفت: انتخابات یک آزمون دیگری است که باید از خط و خط بازی بپرهیزیم و بنده تاکنون در انتخابات از جناح خاصی طرفداری نکرده ام.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سیدیحیی جعفری صبح امروز 14 اسفندماه در دیدار با مدیرکل و معاونان کمیته امداد استان کرمان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام اظهار کرد: یکی از اموری که خداوند بر همه مردم واجب کرده، انصاف مومن نسبت به خودش است و یکی از توصیه های اسلام این است که روح اُخوت و برادری را حفظ کرده و در صورتی که اختلافی به وجود آمد، دوام پیدا نکند.

وی افزود: اختلاف آفت بزرگی برای جامعه است و جامعه را متلاشی می کند.

آیت الله جعفری با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات اردیبهشت 96 هستیم، تصریح کرد: طرفدار هرکس که باشیم، آزاد هستیم اما معیار، تقوا، علم، دانش، اطلاعات و ... است و اگر می خواهیم به یک نفر رای بدهیم خط بازی ها را موقتا کنار بگذاریم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه هر کس روی کار بیاید، نمی تواند معجزه کند، ابراز کرد: توقعات بالاست و از بیرون گود، اشکال می گیریم، در صورتی که اداره مملکت کار سختی است و اینکه بخواهیم اکثریت جامعه را ازخودمان راضی کنیم، به سادگی میسر نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشور را نجات داد اما برخی نتوانسته اند به وعده هایی که به مردم داده اند، عمل کنند و امیدواریم خداوند به همه ما انصاف عطا کند، تصریح کرد: مساوات مال با برادران دینی و متذکر بودن به ذکر خداوند در همه حال از دیگر اموری است که خداوند بر همه ما واجب کرده است.

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: کمیته امداد طی سال های متمادی موفق بوده و خدمت می کند.

وی افزود: کمیته امداد همیشه منشاء خیر در جامعه بوده و امیدواریم مملکت به جایی برسد که دیگر نیازی به کمیته امداد نباشد.

جعفری در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در اردیبهشت ماه 96 گفت: انتخابات یک آزمون دیگری است که باید از خط و خط بازی بپرهیزیم و بنده تاکنون در انتخابات از جناح خاصی طرفداری نکرده ام.

وی تصریح کرد: هر کدام از احزاب خودشان را بر حق می دانند و بنده عرض کرده ام اصلاح طلب واقعی، اصولگراست و اصولگرای واقعی اصلاح طلب نیز هست و نباید نهادها و به ویژه کمیته امداد در حمایت از کاندیداها وارد شوند.