رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان گفت: یک دوره مسابقه سیمولتانه در خانه شطرنج استان‌همدان برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز احمدعلی بابایی با اشاره به برگزاری مسابقه سیمولتانه در همدان اظهار داشت: مسابقه سیمولتانه با حضور 58 نفر در محل هیئت شطرنج همدان برگزار شد.

وی افزود: امیرعلی دلاوری موفق به کسب 53 برد و 3 مساوی شد و 2 بازی را واگذار کرد.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج رقم خورده در این مسابقه گفت: علی بیات و داود عقیلی مفید، برابر دلاوری به پیروزی رسیدند و ارشیا جعفری همدانی، آسیه محرابی و محمدرضا کیمیایی به نتیجه مساوی دست یافتند.

بابایی عنوان کرد: همچنین از ستایش نادری به‌عنوان بازیکنی که بازی درخشانی برابر دلاوری انجام داده، با اهدای جایزه تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به پایان مسابقات رده سنی پسران کشور در همدان بیان کرد: مسابقات رده سنی پسران کشور به میزبانی همدان با معرفی نفرات برتر به کار خود به پایان داد.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان عنوان کرد: این مسابقات پس از 10 دور رقابت فشرده، با قهرمانی محمدمتین شمس از مازندران در رده سنی زیر 8 سال و آرتین اشرف از فارس در رده سنی زیر 10 سال، به پایان رسید .

بابایی با اشاره به سایر نتایج بیان کرد: در رده سنی زیر 8 سال، پس از محمدمتین شمس که با ۷.۵ امتیاز قهرمان شد، ابوالفضل ولایی از مازندران و آروین دانش آراسته از گیلان هر دو با ۵.۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند .

وی یادآور شد: در رده سنی زیر 10 سال، آرتین اشرف از فارس با 8 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و رضا مهدوی از تهران با 7 و سینا رضایی پور از گیلان با 5 امتیاز، دوم و سوم شدند .