بوشهر - مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر گفت: هنرمندان بوشهری با مشکلات متعددی از جمله بیمه روبرو هستند که باید برای رفع این مشکلات تلاش شود.

به گزارش مرور نیوز، سعید نوذری صبح دوشنبه در نشست بصیرتی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر با بیان اینکه 250 پرونده در کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر وجود دارد، اظهار داشت: بسیاری از پرونده های هنرمندان بسیجی نواقصاتی دارند که هنرمندان با مراجعه به نیروی انسانی کانون بسیج هنرمندان می توانند نواقص را برطرف و فعالیت‌های خود را در بسیج آغاز کنند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر اظهار کرد: بسیج هنرمندان می‌تواند سکوی پرتاب برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان انقلابی و ارزشی باشد و این هنر پاک که در ذات هنرمندان بوشهری است در راستای کمک به بشریت تحقق یابد.

نوذری افزود: با همکاری هنرمندان ارزشی و انقلابی بوشهری تغییراتی در عرصه هنر ایجاد خواهد شد و هیئت‌های اندیشه ورزان تخصصی هنر تشکیل خواهد شد که دامنه استانی و ملی خواهد داشت.

این هنرمند بوشهری بیان کرد: هنرمندان باید تولید کننده باشند، علم و هنر را با هم و در کنار هم قرار دهند و نرم‌افزارهای هنری در رشته‌های مختلفی ایجاد کنند به سمت قله‌های معرفت گام‌های استواری بردارند.

وی با بیان اینکه دامنه هنر بسیار گسترده است، عنوان کرد: قشر هنرمندان با همه قشرهای دیگر متفاوت است و احساس هنرمند در زمان خلق اثر را هیچ موقع نمی توان آن را توصیف کرد.

نوذری ابراز کرد: هنرمدان بوشهری مشکلات بسیار زیادی مانند بیمه هنرمندان و غیره دارند که باید به آنها توجه شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر تاکید کرد: با همکاری هنرمندان بسیجی باید فرهنگ‌سرای هنرمندان ایجاد شود که هم اشتغال زایی داشته باشد و هم بسیجیان هنرمند فعالیت‌های هنری خود را در یک مکان مناسب انجام دهند.

نشست بصیرتی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر با حضور جانشین سپاه شهرستان بوشهر، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر و جمعی از هنرمندان بسیجی شهرستان بوشهر در مجتمع فرهنگی و هنری 9دی برگزار شد.