مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: سرمایه‌هایی همچون شهدا و خانواده‌های ایثارگران‌شان را داریم که نباید ارزشمند بودن کار آنها را فدای سیاست و حزب و گروه کنیم.

به گزارش مرور نیوز، سردار مهدی ظفری که در کنگره شهدای دانش‌آموز استان همدان سخن می‌گفت بیان کرد: چنین محافلی جایگاه پرداختن به شهدا نیست و من نیز اهل سیاست نیستیم. نباید مجالس و محافل شهدا را با مسائل سیاسی، حزبی و گروهی آمیخت چرا که این افراد جایگاهی والایی دارند.

ظفری خاطرنشان کرد: سرمایه‌هایی همچون شهدا و خانواده‌های ایثارگران‌شان را داریم که نباید ارزشمندی کار آنها را فدای سیاست و حزب و گروه کنیم. برای همین باید مراقب باشیم سرگرم مسائل پوچ و بی‌معنی نشده و از یاد شهدای‌مان غافل نباشیم. وحدت و محبت از ویژگی‌های نظام توحیدی است به طوریکه همگی در حفظ ارزش‌ها وظیفه‌مند هستند.

وی با بیان اینکه همه باید برای حفظ ارزش‌های انقلاب احساس مسئولیت کنند، یادآور شد: ما همچون مسافرانی در کشتی جمهوری اسلامی هستیم که باید برای رسیدن به سرمقصود نهایی در آنها وحدت داشته باشیم. شهید همدانی 40 سال خدمت کرد و دوباره به صحنه جنگ آمد، چرا که ما هنوز در مقدمات انقلاب هستیم و زمینه انقلاب جهانی و انقلاب حضرت مهدی(عج) را باید فراهم کنیم.

ظفری اتهام‌زنی در صحنه‌های سیاسی را گناه محض شمرد و گفت: کسی حق ندارد ابراز کند سهمی در انقلاب ندارد و کسی هم نمی‌تواند بگوید انقلاب سهم اوست چرا که همه در بروز و ظهور انقلاب نقش داشته‌اند.