مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد شدن آبادان و خرمشهر در راستای جبران آن خسارتهای مادی و معنوی بود که خرمشهر و آبادان متحمل شده بودند و ما در حال پایان بخشی به دوران تاریک و بی رونقی در اقتصاد منطقه هستیم.

به گزارش مرورنیوز، اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند در پی اعتراض و تجمع بازاریان و اصناف به تاخیر و عدم تمکین گمرک جمهوری اسلامی ایران به منظور استقرار در دروازه های خروجی در راستای تحقق اهداف توسعه دو شهر آبادان و خرمشهر که سال ها در انتظار رشد و بالندگی و توسعه اقتصادی به انتظار نشسته اند، با نمایندگان مردم در بازار و اصناف دیدار کرد.

زمانی ضمن تشکر از مردم و شهروندان منطقه در راستای احقاق حق شهروندی خود در جهت بهره مندی از مزایای رشد اقتصادی و توسعه آن در آبادان و خرمشهر، گزارشی از حاصل تلاش ها و پیگیری های این سازمان و اعضای هیئت مدیره آن در جهت استقرار گمرک در دروازه های خروجی به مردم ارائه داد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص عنوان کرد: با پیوستن آبادان و خرمشهر به کل منطقه آزاد اروند، طبیعی است که باید پاسخگوی انتظارهای و خواسته های مردم و شهروندان باشیم و ما در تلاش شبانه روزی برای تحقق اهداف کلان اقتصادی برای آبادانی منطقه هستیم.

وی در ادامه افزود: من از شما می خواهم در این راستا هم جهت با ما در راستای گرفتن خواسته ها و مطالبات این منطقه همکاری نمایید. دولت و در راس آن ریاست محترم جمهوری وعده هایی را در جهت آبادانی اقتصاد منطقه داده است و ما در جهت تحقق آن وعده ها تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

زمانی خاطر نشان کرد: توسعه مناطق همجوار ما در اقتصاد و تجارت، هزینه فرصتی بود که در طول سالیان متمادی، آبادان و خرمشهر به دلیل تحمل هشت سال جنگ ناجوانمردانه پرداخت و نتوانست به رشد و توسعه مورد نظر برسد.

وی گفت: منطقه آزاد شدن آبادان و خرمشهر در راستای جبران آن خسارتهای مادی و معنوی بود که خرمشهر و آبادان متحمل شده بودند و ما در حال پایان بخشی به دوران تاریک و بی رونقی در اقتصاد منطقه هستیم.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: از همه مردم شریف و صبور آبادان و خرمشهر کمال تشکر و سپاس گذاری را دارم که امروز با حضور اعتراض آمیز خود خواهان تحقق وعده های ریاست جمهوری برای شکوفایی اقتصاد منطقه آزاد اروند شدند.