" فاطمه. م" دختر گمشده قزوینی ساعت 5 بامداد در بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار کرج پیدا شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم،" فاطمه. م" دختر گمشده قزوینی ساعت 5 بامداد در بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار کرج پیدا شد.

پدر "فاطمه .م " در این باره به تسنیم گفت: فاطمه روز یکشنبه 15 اسفند ماه در محدود چهار راه عدل قزوین ناپدید و آخرین بار در همان روز در محدوده راه آهن قزوین دیده شده بود.

وی افزود: پس از تشکیل کمپین برای جست‌وجوی فاطمه توسط خبرگزاری تسنیم قزوین در روز 20 اسفند ماه یکی از مسافران قطار قزوین_ کرج که از طریق کانال خبرگزاری تسنیم از این موضوع با خبر شده بود با بنده تماس گرفت و گفت که فاطمه در قطار دیده شده و در ایستگاه کرج پیاده شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا با توجه با شرایط جسمانی فاطمه و نیاز وی به مصرف دارو جست‌و جو در بیمارستان‌های کرج آغاز شد که خوشبختانه ساعت 5 بامداد امروز در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار کرج پیدا شد.

پدر فاطمه مطرح کرد: با توجه به عدم مصرف دارو و همچنین مشکلات جسمی فاطمه مشکلاتی برای وی به وجود آمده بود که خوشبختانه در حال حاضر حال وی در حال بهبود است.

از تمام عزیزانی که با توجه به رسالت نوع‌دوستی و انسان‌دوستی خود تیم رسانه‌ای ما را در ایجاد این کمپین یاری کردند کمال قدردانی را دارد.