مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9تعداد خبازیهای کشیک در سطح استان را 127 واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد 17 واحد آن در شهرستان کرمانشاه و مابقی در دیگرشهرستانها هستند.

به گزارش مرور نیوز، مظفر رحیمی امروز یکشنبه در دیدار با اعضا انجمن صنفی کارخانه های آرد سازی استان، از آمادگی کامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور برای تامین آرد و نان مورد نیاز مردم هم استانی و همچنین پذیرایی از میهمانان نوروزی که در ایام تعطیلات به خطه میهمان نواز استان کرمانشاه سفر می کنند خبر داد.

وی افزود: تمامی کارخانه های آرد استان با اعلام لیست کشیکهای خود در ایام تعطیلات به منظور تولید آرد مورد نیاز اعلام آمادگی کرده اند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور، ضمن تشکر از مدیران کارخانه های آرد استان کرمانشاه در خصوص تولید آرد با کیفیت با درصد سبوسگیری پایین در حد رنج استاندارد از ایشان خواست تا این روند را در طول سال تداوم بخشند و نیز با رعایت حد رطوبت و اندازه ذرات آرد ( بخصوص اندازه ذرات سبوس در آرد ) نسبت به بازدیدهای روزانه از تمامی تجهیزات کارخانه و الکهای موجود اقدام نمایند .

وی همچنین در خصوص اعلام لیست کشیک نانوایی های سطح استان در ایام تعطیلات اظهار داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته تعدادی از واحدهی خبازی سطح استان کرمانشاه با دریافت سهمیه اضافه، از ساعت 6 صبح تا 10 شب آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز و نیز میهمانان گرانقدر نوروزی می باشند .

رحیمی تعداد خبازیهای کشیک در سطح استان را 127 واحد اعلام کرد و افزود: از این تعداد 17 واحد آن در شهرستان کرمانشاه و مابقی در سایر شهرستانهای استان واقع شده اند .